Translate

Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΝΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΗΣ "ΑΠΟΛΟΓΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ"!



Μία ἱστοριολογική ἀπάντησις κατά τινάς φανατικῆς "ἀπολογήτριας τοῦ Σοδομισμοῦ"!


 Λάβαμεν τό ἑξῆς σχόλιον, εἰς τό ἐν λόγῳ περίφημον θέμα, πού ἀναπτύσσει ἡ ἱερά μητρόπολις Πειραιῶς:
Βασικά κάποια στιγμή πρεπει να καταλαβετε, ότι το συμφωνο συμβιωσης δεν ειναι θέμα θρησκειας, αλλα θεμα ανθρωπινων δικαιωματων. Κανεις δε σας εξαναγκαζει εσας που ειστε ετεροφυλοφιλος, να γινετε ομοφυλοφιλος. Οποτε και εσεις δεν πρεπει να εξαναγκαζετε και να βαζετε εμποδια σε αυτους που ειναι ομοφυλοφιλοι. Οι αντιδρασεις σας, και οι ακραιες αυτες αποψεις, θα ηταν δικαιολογημενες ΜΟΝΟ αν γινοταν επιτρεπτος ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ γαμος αναμεσα σε ομοφυλοφιλα ζευγαρια, το οποιο παει σαφως εναντια σε οτι λεει η εκκλησια τοσα χρονια. Αλλα απο τη στιγμη που δε μιλαμε για θρησκευτικο γαμο, αλλα για ενα συμφωνο συμβιωσης (αν κ το ιδιο ισχυει κ για τον πολιτικο γαμο) που προκειται για μια διαδικασια που πρεπει να ειναι προσβασιμη απο ΚΑΘΕ πολιτη ανεξαρτητου θρησκειας-χρωματος-σεξουαλικης προτιμησης, δε σας πεφτει λογος. Εχετε καθε δικαιωμα να πειτε οτι δε θελετε να ακολουθησετε μια τετοια διαδικασια, αλλα δεν εχετε κανενα δικαιωμα να ριχνετε εμποδια σε αυτους που θελουν να ακολουθησουν αυτη τη διαδικασια. Να ξερετε παντως οτι οι τοσο συντηρητικες αποψεις - για κατι τοσο στοιχειωδες κιολας - μονο κακο κανουν στην εικονα της εκκλησιας, και το τελευταιο διαστημα να γνωριζετε οτι εχετε απομακρυνει πολυ κοσμο. Σας μιλαω σαν μια εξ αυτων που εχουν απομακρυνθει και εχουν απογοητευτει πληρως απο τις οπισθοδρομικες τασεις της εκκλησιας.
                                                                    Αναστασία


Ἀγαπητή Ἀναστασία εὔχαριστοῦμεν διά τήν τοποθέτησιν σας.

Ἐξ ἀρχῆς νά τό πάρουμεν ἱστορικά τό θέμα (μιᾶς καί διακρίνω μίαν κάπως, μεροληπτικήν προκατάληψιν, κατά τῆς θρησκειολογίας, ἡ ὁποία εἶναι ἀναντίρρητα μία Παγκόσμια Ἐπιστήμη εἰς ἅπαντες τίς Θεολογικές Σχολές τοῦ κόσμου), καί νά σᾶς ἐρωτήσω ρητορικά: 

Γνωρίζεται ἀπό πότε ἔγινε ἡ πρώτη προσπάθεια, ἐπίσημης ΘΕΣΜΟΘΕΤΙΣΙΣ τοῦ "Συμφώνου Συμβίωσις" μεταξύ τῶν ἀρσενοκοιτῶν; 

Ἀπό τήν ἐποχή, σύμφωνα μέ τίς ἱστορικές πηγές, (καί ὄχι μέ τίς θείες Γραφές) τῆς βασιλείας τοῦ Παγανιστοῦ καί Πολυθεϊστοῦ εἰδωλολάτρη Αὐτοκράτωρα Νέρωνα, πού ὡς ὁ ἐπίσημος τότε  Πολιτικός θεσμός κατά βάσιν τοῦ Ρωμαϊκοῦ Δικαίου, ἦτον καί  ἀναμφίβολα ἕνας μέγας διώκτης τῶν Χριστιανῶν· ὁ ὁποῖος σύν τά ἄλλα σωρηδόν ἐγκλήματά του, ἀποφάσισεν λόγου χάριν (!) νά εὐνουχίσει (σοβαρομιλῶ) τινά ὅμορφον ἄνδρα "Σάββα" (δέν ἦτον αὐτό τό ὅνομα, ἀλλά δέν ἔχει σημασία στήν παροῦσα) καί  τόν "μετασκεύασεν" καί "μεταμόρφωσεν", εἰς "θυληκόν" σύντροφόν του, μετονομαζόμενον Σαββίνα!!! Ἄρα, ἔχει κάμποσιν καί ἐνδιαφέρουσαν ἱστορία τό ὅλον πράγμα τῆς ἀνωμάλου συμβιώσεως, καθότι δέν εἶναι σύγχρονον τό φαινόμενον. 

Ὁ Νέρωνας ὅμως, συμβίωνε ἐπίσημα (μιᾶς καί ἦτον  Νομοθέτης καί Θεός τῆς αὐτοκρατορίας)  μέ δύο Σαββίνες, ἄρα τό πρῶτον Εὐρωπαϊκόν καί θεσμοθετημένον "Σύμφωνο Συμβίωσις" πού  μαρτυρῆτο ἱστορικά, καί ὄχι θρησκειολογικά, ἔγινε διά τριπλήν "σεξουαλικήν σχέσιν" δηλ. διά τινά ("φυσιολογικόν" διά τά τινά παγανιστικά θέσμια) ἐρωτικόν Αὐτοκρατορικόν τρίγωνον, μεταξύ ΤΡΙΩΝ ὁμοφυλόφιλων καί ἐπίσημων ἀνδρῶν...! 

Ἱστορία κάνουμεν μέχρι στιγμῆς, καί ὅχι θρησκειολογίαν (μιᾶς καί δέν συμπαθάτε τό ἐν λόγῳ δεύτερῳ μάθημα)... καί θά ἐπιμένουμεν ἱστορικά εἰς τό ζήτημα, ἵνα προβληματησεῖτε κάπως.

Ἐξάπαντος ἡ Παλαιά Διαθήκη, διά τούς ἀδελφούς μας Ἑβραίους, εἶναι ὅχι μόνον  θρησκευτικόν ἐγχειρίδιον, ἀλλά σύμφωνα μέ τήν Ἐπιστήμη τῆς Ἱστορίας καί Ἀρχαιολογίας, ἀποδεικνύτεται ἰσχυρῶς, ὅτι πρόκειται καί διά ἀναντίρρητα σωρηδόν κομβικά καί ἱστορικά γεγονότα. 

Ἄρα ἄκρως ἐπιστημονικῶς, δηλ. ἐξ Ἐβραϊκῆς καί Βιβλικῆς ἀπόψεως, ἡ Παλαιά Διαθήκη εἶναι μέν ἡ θρησκευτική, ΑΛΛΑ εἶναι καί ἡ ἱστορική πορεία τῶν πρό Χριστοῦ, Ἐβραίων.

 Ἄρα λοιπόν, παραμένοντες ἐντός αὐστηροῦ ἱστορικοῦ πλαισίου, ἐρωτοῦμεν ρητορικῶς καί πάλιν: 
-Διά ποῖον λόγον ἐξαφανήσθησαν, ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ, ἐκ τοῦ γεωγραφικοῦ χάρτου, ἡ ἀρχαία Πεντάπολη, τῶν Σοδόμων καί Γομόρρων; 

-Καί γιατί ὁ τόπος τήν σήμερον, παραμένει, εἰς πείσμαν τοῦ Σοδομισμοῦ καί ἀποκαλεῖτο (κυριολεκτικά) ὡς Νεκρά Θάλασσα;

 Ἄν δύνασθαι νά μᾶς ἀποδείξεται, μέ ἱστορικά κ.ἄ. ἐπιστημονικά ντοκουμέντα, ὅτι κατεστράφει ὁλοσχερῶς, διά οἱανδήποτε ἄλλον λόγον (π.χ. εἰσβολῆς aliens κ.ο.κ.) παρεκτός τοῦ Σοδοσμισμοῦ, ὥς ἀναφέρουν βεβαίως, οἱ ἱστορικές καί θρησκειολογικές, ἐβραϊκές πηγές, τότε (πιθανόν) νά ξεθεμελιώσετε πανηγυρικά, καί τήν σύγχρονη χριστιανική ἐπιχειρηματολογία, περί τῆς ἐπάρατης σαρκολατρείας τοῦ Σοδομισμοῦ καί τοῦ παιδοβιασμοῦ, πού συντελείτο εἰδικά σέ ἐκείνην τήν περιοχήν κατά τήν πρό Χριστοῦ ἐποχῆν. 

Ἄρα λοιπόν, ὑφίσταντο κυρίως, ἱστορικές (καί θρησκειολογικές, πῶς νά τό κάνουμεν δηλαδή, νά καταργήσωμεν τήν Θρησκειολογία, διότι ἐπιθυμῶμεν τά ἔργα τῆς σαρκός;) μαρτυρίες, ὅτι ἡ ἀνάγκη τῆς σαρκολατρικῆς συμβιώσεως (εἴτε ἑτεροφυλόφιλου εἴτε καί ὁμοφυλόφιλης), ἦτον μία σεξουαλική ἀνάγκη (φανατικῆς ἰκανοποιήσεως τῶν ὑπογάστριων ἐνστίκτων) κυρίως, ἐκ τῆς ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ἐποχῆς...!

Ἱστορικοφιλοσοφικά τώρα, σκόπιμα παραμένωμεν εἰς τήν πρό Χριστοῦ περίδον: 

Γιατί ἆραγέ, μεγίστοι Ἕλληνες Φιλόσοφοι καί  Ἕλληνες Νομοθέτες καί οἱ ἱστορικοί (ὄχι μόνον ὁ περιούσιος θρησκευόμενος Ἑβραϊκός λαός, ἐξάπαντος πού ἔρεπεν, πρός τήν θεσμοθέτησιν τῆς σαρκολατρείας καί τῶν ὀργίων, ἐλέω ἐπηρεασμοῦ τῶν παγανιστικῶν ἐθνοτήτων πού τόν περικύκλωναν στήν περιοχήν), κατά τήν ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ἐποχή, διακηρύττουν τρανῶς, ὅτι ἡ ἀρσενοκοιτία καί ἡ παιδεραστία, πρόκειται περί τινῶν "παρά φύσιν" σχέσεων; 

Βλέπετε, οἱ ἱστορικές πηγές ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ὅτι τήν ἔννοια "παρά φύσιν" δέν τήν ἐμπνεύστηκαν πρώτοι, οἱ Χριστιανοί, ἀλλά οἱ Ἕλληνες Φιλόσοφοι! 

Ἐπί τῆς ἐποχῆς λ.χ. τοῦ μεγίστου Φιλοσόφου Σωκράτη καί Πλάτωνος δέν ὑφίστατο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἤ ὁ Θεάνθρωπος καί οἱ Ἀποστόλοι του, ἵνα ἐπηρεασθοῦσιν! Οὔτε ἦτον σεμνότυφοι, οὔτε ἠθικιστές, οὔτε ἠθικολόγοι, οὔτε πουριτανοί, ἤ ἔστω θρησκόληπτοι βαθιά, εἰς τό ἐπίπεδο τῶν ἁπλοϊκῶν παγανιστῶν προγόνων μας. Διότι  ἐξάπαντος ὡς περίφημοι καί γνήσιοι διανοούμενοι καί στοχαστές, διέφεραν ριζηδόν, ἐκ τῆς μάζας καί ἐκ τῶν παγανιστικῶν κρατικῶν καί ὀργιαστικῶν θέσμιων, καί ἔρχονταν ἄφοβα καί ρωμαλέα, σέ κόντρα καί ρήξιν, μέ τό εἰδωλολατρικόν θρησκειολογικόν κατεστημένον τους. Καί ὅμως οἱ ἱστορικοφιλοσοφικές πηγές (καί ὄχι ἡ ἱερά Σύνοδος τῶν Ἰμαλαΐων ἤ καί τῆς Καζαμπλάνκα) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ, ὅτι ἀρκετοί ἐκ τῶν γνωστῶν καί μεγάλων Φιλοσόφων, Νομοθετῶν καί Ἱστορικῶν, Ἑλλήνων προγόνων μας, διακήρυτταν τήν ἀπέχθειά των καί τό παρά φύσιν τῆς ἀρσενοκοιτίας. Ἄρα τήν σήμερον, καί ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, νά μή ὑφίστατο ἀκόμη, τίνα ἐπιλογή θά εἴχαμεν; Εἴτε τήν πάγια καί κρατική (τά ἀνώμαλα ὄργια κ.ο.κ.), εἴτε τήν στάσιν τῶν διανοητῶν Φιλοσόφων. Καί περιορίζομαι ἐντός  τοῦ τότε γεωγραφικοῦ Ἑλλαδικοῦ καί Κυπριακοῦ πλαισίου, πού ἦτον στό ἴδιο ἱστορικοθρησκειολογικόν ἐπίπεδον.

Ἐμμένουμεν ἀκόμη, ἄν τό προσέξετε, σέ ἱστορικά πλαίσια, ἀντί θρησκειολογικά, ἵνα σοῦ ἰκανοποιήσωμεν τό θέλημα.

Καταλεικτικά, ἄν θεωρήσουμεν, ἐξ Ἑβραϊκῆς (ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ) παραδόσεως καί  ἀπόψεως, καί θεωρήσουμεν, ΜΟΝΟΝ, ὥς Ἱστορικοφιλολογικήν ἤ καί Δικανικήν, τήν Παλαιά Διαθήκη, παρατηροῦμεν, ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ πορνεία, ἡ μοιχεία, ὁ παιδοβιασμός, ἡ κτηνοβασία κ.λπ. ἦτον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θανάσιμα (κυριολεκτικά!) καί κολλάσιμα ἀμαρτήματα τά ὁποῖα, Νομοθετικά, σύμφωνα μέ τό ἱστορικόν πλαίσιον καί τό Νομικόν Δίκαιον τῶν Ἑβραίων, ἐπέφερνεν θανατικήν καταδίκην! 

Τό παράδοξον, συγκριτικά, ἐπισυμβαίνει, εἰδικά στά περί τῶν Κιναίδων, καί εἰς τήν Ἑλληνική πολυθεϊστικήν καί παγανιστικήν παράδοσιν καί Νομοθεσίαν. Δηλαδή, ἀκόμη καί οἱ ὀργιώδης σεξουαλικές τελετές, ἦτον "φυσιολογικές", δηλ. σαρκολατρικές θρησκευτικές ἐνέργειες μεταξύ ἀνδρῶν καί γυναικῶν! Ἐξάπαντος ὁ θρησκευτικός σκοπός των, ἦτον νά ἐορτάσουν λ.χ. τήν θεά τῆς γονιμότητας, καί ἐόρταζαν την γονιμότητα, ἐπιδιδώμενοι σε "γόνιμες πράξεις"

Ἄρα, μέσα στό ἱστορικόν πλαίσιον, μεταξύ τῶν ἰσχυρῶν Ἑλληνικῶν καί Ἑβραϊκῶν θρησκευτικῶν παραδόσεων, ἠθῶν, ἐθίμων, πολιτισμοῦ, ἰστορίας, πολιτικῆς, φιλοσοφίας κ.ο.κ. ἀπαγόρευαν ΑΥΣΤΗΡΑ, μέ θανάσιμες ποινές, τήν "παρά φύσιν" σεξουαλικήν σχέσιν, ὅπως τιμωροῦσαν αὐστηρά, τήν μοιχεία καί τήν πορνεία!!!

Τό ἐρώτημα, πού μᾶλλον πρέπει νά μᾶς ἀπασχολεῖ, εἶναι: 

Γιατί εἰς τήν πρό Χριστοῦ ἐποχήν, οἱ ἐν λόγῳ ἰσχυρές παραδόσεις, ἐβδελύσσοντο ΣΦΟΔΡΑ τόν Σοδομισμό, τήν ἀρσενοκοιτία καί τόν λεσβιασμόν; 

Ἀλλά, παρόλα αὐτά καί διά αὐτά, τά ταυτόσημα ἴσχυαν καί στά περί τῆς πορνείας καί τῆς μοιχείας;! Δηλ. ὑφίσταντο ἀνάλογες δικανικές ποινές καί σέ "κατά φύσιν" ἐνέργειες!  Γιατί ἆραγέ; Δέν δυνάμεθα νά ἐννοήσωμεν τούς βαθύτερους λόγους; Ἦτον παράξενοι, μεσσαιωνιστές, ὀπισθοδρομικοί, θρησκόληπτοι, ὅμοφοβικοί, φανατικοί κ.λπ. οἱ λ.χ. διανοούμενοι μεγάλοι Ἕλληνες Φιλόσοφοι καί προγόνοι μας; Ἤ μήπως, ἐμεῖς τήν σήμερον, εἴμεθα οἱ ἄκρως τετυφλωμένοι καί τετυφωμένοι, ἐκ τῆς σαρκολατρείας μας, καί ἀδυνατοῦμεν ἔτσι, ἐλέω κατασπατάλησις τῆς φαίας διανοητικῆς οὐσίας καί τῆς  ψυχοσωματικῆς πνευματικῆς περιουσίας μας, νά ἐννοήσουμεν καί νά στοχασθοῦμεν, φιλοσοφικά, θεολογικά, μά κυρίως σφαιρικά καί ἀντικειμενικά τά ἐν λόγῳ πράγματα;

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἀπαξιώνει, τήν κατά κόσμον, νοσηρά ἀντίληψιν, περί τῆς εἰκόνας Της, ἤ καί τό image της, διότι ὁ πρωταρχικός καί οὐσιαστικός ρόλος τῆς, εἶναι ἡ μεταποίησις καί μεταμόρφωσις, τῆς ἀμαυρωμένης, ἀμαρτωλῆς καί τρεπτῆς εἰκόνας τοῦ ἀνθρώπου.

 Πολύ καλά πράξατε, καί ἀπομακρυνθήκατε ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, μιᾶς καί διαφωνεῖτε μέ τίς Θεανθρώπινες ἀπόψεις Της. Εἴστε μᾶλλον, ὑπέρ ἄνω Αὐτῆς, μέ ἄπειρην μᾶλλον τινά ἐμπειρίαν εἰς τά ἀνθρωπολογικά πράγματα. Ἐξάπαντος, μέ τήν πρώτη δυσκολία σας, μήν θυμηθείτε παρακαλῶ Αὐτήν, γιά προσευχές, τάματα, κεράκια, ὀνομαστικές ἑορτές, βαφτίσια, γάμους καί κηδείες κ.ο.κ., ἤ καί τήν Αεἰπάρθενον Μητέρα καί Θεοτόκον Παναγία μας καθῶς καί τούς Ἁγίους μας, μιᾶς καί λάβατε τελεσίδικα τίς προσωπικές ἀποφάσεις σας. Τό "Ἀναστασία" τί τό θέλεις, μιᾶς καί δέν πιστεύεις ἤ ἐλπίζεις, ἀλλά οὔτε κἄν σέ ἐνδιαφέρει, ἡ Ἀνάστασις καί μεταμόρφωσις τοῦ τιμίου σώματος καί τῆς ἀμαυρωμένης εἰκόνας σου; Μᾶλλον πρέπει νά ἀναζητήσεις, ἕνα μή Χριστιανικόν ὄνομα, τό ὁποῖον πλέον, θά σέ ἐκφράζει μέ τίς ἀνάλογες σαρκολατρικές ἐπιλογές σου... ἵνα μή βρίσκεσε σέ ψυχοσωματικήν ἀντίφασιν καί διχασμόν. 

Συμφωνείς;

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

4 σχόλια:

  1. Θα μπορουσες να απαντησεις σε σχολιο...
    Επισης σου εθιξα τα ανθρωπινα δικαιωματα για τα οποια δε βλεπω ουτε μια αναφορα. Απαντα συγκεκριμενα σε αυτο. Ο καθε ανθρωπος εχει δικαιωμα να ζησει τη ζωη οπως νιωθει αυτος πιο ευτυχισμενος (εφοσον δεν καταπατα δικαιωματα αλλου, παντα) ναι ή ου? Το ερωτημα ειναι απλο, στο οποιο ιδιαιτερα μακροσκελως αποφευγεις να απαντησεις.
    Τελος εχεις μπλεξει λιγο στο μυαλο σου την εννοια θρησκειολογια. Με τη θρησκειολογια δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα. Ισα ισα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον το πως εχουν εξελιχθει οι θρησκειες και το πως εχουν επηρρεασει τις κοινωνιες. Οπως ειδες μιλαω για θρησκειΕΣ! Δωδεκαθεισμος, Ισλαμ, Ινδουιστες, Εβραιοι κλπ κλπ. Ολα μέσα. Σε αυτο που ειμαι εναντια ειναι ο υπερβολικος φανατισμος με καποια θρησκεια ειτε αυτη ειναι Ορθοδοξια (κατι που χαρακτηριζει εσενα), ειτε ειναι Ισλαμ...Απο οπουδηποτε και αν προερχεται. Επομενως μην ξαναβγαλεις αυθαιρετα συμπερασματα για το τι πιστευω και τη γνωμη εχω για οτιδηποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επισης..."ΦΑΝΑΤΙΚΗΣ "ΑΠΟΛΟΓΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ"!" Δεν απολογουμαι... Στηριζω ανθρωπους μονο...Αν εσυ καταλαβες οτι ειμαι ΦΑΝΑΤΙΚΗΣ "ΑΠΟΛΟΓΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ"! τοτε εχει χαθει καποια στοιχειωδης επαφη με την πραγματικοτητα. Καλη ζωη στη φουσκα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ἀγαπημένην Αναστασία: Σέ σχόλιο απάντησα ψυχούλα μου. Στήν περίπτωσι τῶν ΛΟΑΤ ἀτόμων, παρατηρεῖται μία σφοδρή καί φαυλεπίφαυλη καταπάτησις, ἐξάπαντος τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, τῆς πλειοψηφίας τῶν οἰκογενειῶν!
    ὍΧΙ βέβαια, δέν ἔχει κανένα "ἀνθρώπινο δικαίωμα", ὁ κάθε ἐμπαθής ἄνθρωπος "νά ζήσει", διά τῆς σημαίας καί τοῦ λαβάρου λ.χ. τῶν GAY PRIDE κ.ἄ. τραγελαγικῶν ἰδεοληψιῶν καί ἐθισμῶν, πού ἔχουσιν ὥς ρίζαν, τήν βδελυρά σιωπηλή γενοκτονία καί διαστροφήν τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους, διότι, ἁπλᾶ δέν ζεῖ φυσιολογικά καί γόνιμα ἔτσι, ἀλλά ἀργοπεθαίνει... σταδιακά καί ἀργά, ἄρα, σύμφωνα μέ τήν Ὀρθόδοξη Ψυχοθεραπεία, ὅσοι εἴμεθα βουλιαγμένοι ὥς τόν λαιμό, ἀπό ὅποιονδήποτε ἀμάρτημα καί σαρκικόν πάθος, εἴμεθα ὑπάνθρωποι, ὅταν μάλιστα τό διαφημίζουμεν, ἄνευ εἰλικρινοῦς μετάνοιας, εἴμεθα διαβολάνθρωποι. Ἄρα, κοντολογίς, οἱ Ἄνθρωποι, δέν μποροῦν νά συμβιώσουν μέ τούς διαβολάνθρωπους. Διότι οἱ δεύτεροι, θά ἐξοντώνουσιν τούς πρώτους.
    Ἐπέτρεψε μου, νά ἀπαντῶ, ὅπου ἐπιθυμῶ, μιᾶς καί δέν πρόκειται νά ἐξαντλήσωμεν τό ὅλον παρά φύσιν θέμα. Ἄν εἴχα μπλέξει τήν θρησκειολογία στό μυαλό μου, δέν θά τήν ἐσπούδαζα καλῶς καί δέν θά ἐλάμβανα πτυχίον Θρησκειολόγου μέ καλόν βαθμόν στά θρησκειολογικά μαθήματα. Ἄν ἐπιμένεις ὄμως, Ἀναστασία μου, ὅτι ἔχω παρανοήσει τά θρησκειολογικά πράγματα, νά κάνεις ἐπίσημα παράπονο, στήν Σύγκλητο τῆς Θεολογικῆς καί Θρησκειολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, νά μοῦ κατάσχουν τό πτυχίον καί νά μέ ἐπαναφέρουν στό προπτυχιακόν ἐπίπεδον! Ἵσως νά μάθω καλύτερον!!! Ἐξάπαντος, ἔχεις ἀπόλυτον διανοητικόν πρόβλημα καί ἐμπάθεια μέ τήν θρησκειολογία καί τήν θεολογίαν. Ἀπόδειξις τρανή, ἐτοῦτον τό ρηθέν σου: "το συμφωνο συμβιωσης δεν ειναι θέμα θρησκειας".
    Εἶναι δυνατόν, νά μή ἀπασχολοῦν, τά σύγχρονα μεγάλα καί γνωστά Θρησκεύματα, τήν Θεολογία, τήν Κοινωνιολογία, τήν Παιδαγωγικήν τήν Φιλοσοφία κ.ο.κ.. τό πρόβλημα καί τό ζήτημα, τῆς συμβίωσις τῶν ἀνθρώπων; Καί δεῖ τῶν Σοδομιστῶν; Ποιόν ἔπρεπε νά ἀπασχολεῖ κατά τήν γνώμην σου; Τόν παθολογοανατόμον καί εἰδικόν ἐντερολόγον; Ἄντε τό πολύ καί μερικά πολιτικά φαιδρά πρόσωπα διά τινά ψηφοθηρίαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οἱ θρησκείες καλῶς παραδέχεσε, ὅτι ἐπηρεάσαν τίς κοινωνίες, τί λές τώρα, νά τίς καταργήσουμεν, ἵνα ἐμπεδωθεῖ ἡ θρησκεία τοῦ Βααλισμοῦ καί τῆς Σαρκολατρείας; Ποιά ἡ γνώμη σου; Ἄσε ξέρω...! Ἐξάπαντος, ἡ θρησκεία τῶν Ὀρθοδόξων, δέν καταδίκασε ποτέ της, σέ θάνατον, κάποιον ὁμοφυλόφιλον ἤ πόρνον. Αὐτό θά πρέπει νά τό ψάξεις, εἴτε στόν Παγανισμό τῶν προγόνων μας, εἴτε στό Ἰσλάμ, εἴτε καί στόν Ἑβραϊσμόν! Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι, καί δέν εἶναι, θρησκεία, ἄρα δέν δύνασαι νά μέ χαρακτηρίζεις θρησκόληπτον καί θρησκευόμενον, διότι δέν γράφω, ὥς πιστός, ἀλλά ὥς θρησκειολόγος, ἤ καί ἱστορικός τῶν θρησκειῶν. Ὁ φανατισμός εἶναι καταδικαστέος, ἀκόμα καί ἐκ τῶν ΛΟΑΤ ἀτόμων, πού φανατίζονται ἐκ τῶν ἀνόητων δογματισμῶν τους. Ὁ φανατισμός ἐπίσης, ἔχει τήν τραγικήν κατάληξιν, νά φονεύει, τούς ἀμαρτωλούς, ἐνῶ, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία γιά 2.000 χρόνια, κάθε Κυριακή κάθε γιορτή, σέ ἱερά Κοινόβια κάθε μέρα, κάνει Θεία Λειτουργία καί προσευχή, ἀντί γιά μαζικούς σφαγιασμοῦς κατά πάντων τῶν ἀπίστων, ἤ Ἑβραϊκῆς σφαγῆς κατά τῶν Παλαιστινίων, καθῶς καί δολοφονίες καί κάψιμων τῶν ἀμαρτωλῶν Ἱνδοϊστῶν κορασίδων τῆς ὅποιας φυλῆς. Εἰδικά τά ἐν λόγῳ θρησκεύματα, μαζί μέ μερικούς, μή νόρμαλ Ὀρθοδόξους, εἶναι ὄντως φανατικοί! Ἀλλά ἀκόμη νά διαπιστώσω, μαζικές σφαγές, ὁμοφυλοφίλων κ.λπ. ἐκ τινῶν Ὀρθοδόξων κρατιδίων. Ἄρα λοιπόν, ἐκφράζεις ἀπύθμενον μίσος καί ἀβυσαλλέα ἐμπάθεια κατά τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, διότι κατά βάθος γνωρίζεις, τήν δυναμική της. Διά τό λεξίδιον "ἀπολογήτρια" δύνασε νά ἀνοίξεις καί λεξικόν, ἵνα ἐννοήσεις τά ἁπλᾶ ἑλληνικά, ἐξ ἁρχῆς, καί ἔπειτα κάνε καί μίαν ἔρευνα εἰς τήν λέξιν "παρά φύσιν"...!
    Οἱ ἀνθρωποι, δέν ἔχουμεν ἀνάγκη ἀπό ἀγαπολογίες καί ψευδολογίες. Μπουχτίσαμεν μέ αὐτά. Οἱ ἄνθρωποι διψάμεν τήν ἀλήθεια καί τήν οὐσία τῶν πραγμάτων. Καί ὅποιος πραγματικά διψεῖ, ψάχνει γιά τήν κρυστάλλινη Πηγήν! Τό ξέρεις καί τό ξέρω, ὄτι ὁ Σοδομισμός, δέν ἔχει καθάρια ὕδατα, ἀλλά ψυχοσωματικόν μολυσμόν, μέ σωρηδόν βεβαίως μεταδιδόμενα σεξουαλικά νοσήματα. Ἄρα μέ βοθροληρήματα δέν ξεδιψάμεν Ἀναστασία. Τά ζήσαμεν καί τά χορτάσαμεν. Φθάσαμεν στόν κορεσμόν. Ἤγγικεν ἡ ὤρα νά ἐπιστρέψωμεν, ταπεινά καί προσγειωμένα, ὡς ἄσωτοι υἱοί καί ἄσωτες κορασίδες, εἰς τό παλάτιον τοῦ Οὐράνιου Πατέρα μας... δέν μᾶς περισεύει ἄλλος χρόνος καρδούλα μου. Τήν ἀμαρτία ΔΕΝ θά τήν βαφτίσωμεν, ἀρετήν, καί ἀνθρώπινον κατόρθωμα, ὅσον καί νά πασχίζεις. Μήν ξαναστείλεις ἄλλο σχόλιον σέ παρακαλῶ. Ἡ φιλοξενία σου ἔληξεν. Ἡ Θεοτόκος Παναγία μας μαζί καί ἡ Ἁγία Ἀναστασία ἡ Φαρμακολύτρια, νά σέ φωτίσουν, νά ἀποβάλεις τό φαρμάκιν καί τήν χολίν, κατά τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως τῶν προγόνων σου, τῆς μάνας καί τοῦ πατέρα σου, τῶν παππούδων καί τῆς γιαγιᾶς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΕΝΤΟΛΕΣ-ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ

1) Ἄν ἔχετε τήν εὐγενή καλοσύνην, φίλοι καί ἐχθροί μας, σᾶς παρακαλοῦμεν μαζί μέ τό σχόλιό σας, νά βάζετε τουλάχιστον τό βαφτιστικόν ὄνομα σας, ἤ ἔστω ἕνα σταθερόν ψευδώνυμο.

2) Ἐπίσης, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί/ές, πατέρες καί μητέρες, σᾶς ἐκλιπαρῶ βαθέως, νά μή χρησιμοποιεῖτε τήν βαρβαρικήν γλῶσσα τῶν Νεογραικύλων (=Greakllish) στά σχόλια σας, διότι πρόκειται περί στυγνῆς προδοσίας, ἀνοησίας καί βλασφημείας, κατά τῆς Μητρικῆς μας Ἑλληνικῆς Γλῶσσας καί ὡς ἐκ τοῦτου θά τά διαγράφω.

3) Ἐάν κάπου, δέν συμφωνεῖτε στά ὅσα (περι)γράφουμεν, κρίνουμεν, ἐπικρίνουμεν καί στοχάζόμεθα, πού ἐξάπαντος ὑπογράφομεν μέ τά προσωπικά ἀρχικά μας Π.Π.Ν. (ἤ ὁλογράφως Παναγιώτης Π. Νούνης) πολύ ἁπλά, μέ λογικά, ἄλογα ἤ κ.ἄ. σωρηδόν ὀρθά ἤ ἐσφαλμένα ἐπιχειρήματα, θά ἀναμένομεν μέ ἀγωνία τήν ἀντίθετη καί προσωπική γνώμη καί ἄποψίν σας.

4) Σέ περίπτωση μάλιστα, πού κάποιοι ἔχουσιν, παράπονα, ἐνστάσεις, συμπλέγματα, κόμπλεξ, κ.λπ. γιά μερικές διάφορες ἀναρτήσεις καί δημοσιεύσεις τίς ὁποίες μάλιστα, ὑπογράφωσιν, καί μᾶς ἀποστέλνωσιν ἄλλοι εκλεκτοί καί αγαπητοί συνεργάτες ἀδελφοί/ές καί πατέρες ἤ μητέρες μας, πρός βαθύτερο προβληματισμό μας, παρακαλοῦνται θερμά, τά ὅποια τυχόν παράπονα σχόλια καί κριτικές σας νά τά ἀπευθύνετε παρακαλῶ, στούς ὑπογράφωντες τά ἄρθρα (καί ὄχι προσωπικά στόν διαχειριστήν-ἀρθρογράφον τοῦ ἐν λόγῳ προσωπικοῦ ἱστολογίου), διότι, ΔΕΝ ἔχομεν ἀλλά καί ΟΥΤΕ θέλομεν νά ἔχομεν τινά εὐθύνην ὡς ἡμερολογιακή-ἰδιωτική ἱστοσελίδα τοῦ κυβερνοχῶρου, διά τούς προσωπικούς στοχασμούς, τά γραφόμενα, τίς θέσεις, τίς γνώμες καί τίς σκέψεις, ἀλλονῶν, δεύτερων καί τρίτων Προσωπικοτήτων. Κατανοητόν; Ἄν ὄχι, τότε αὐτό εἶναι ἀπόλυτα ἰδικόν σας πρόβλημά.

6) Πρός μίαν τώρα εἰδικήν μερίδαν, ὑψολόβαθμων καί μή εἰδικῶν-ἀνειδίκευτων εἴτε Κληρικῶν εἴτε καί συναδέλφων Καθηγητῶν θεολογοῦντων πού ἐνοχλοῦνται σφόδρα μέ τά ὄποια προσωπικά κ.ἄ. κριτικά δοκίμια καί δημοσιεύματά μας, συνιστοῦμε ἀδελφικῶς, καρδιακῶς καί ἐντελῶς φιλικῶς ὅπως ἐξ ἀρχῆς, προσεύχονται ὑπέρ ἡμῶν ἵνα σωθοῦμεν, διότι μέ νομικίστικες ἤ καί πνευματικίστικες, ἄμεσες ἤ καί ἔμμεσες ἀπειλές, ἐκβιασμούς, πνευματικά φίμωτρακ.ἄ. νοσηρά κληρικαλιστικά ἤ καί ἐπισκοπομονιστικά διαβολοτεχνουργήματα, δέν περνοῦν, στήν «ὀνειρεμένη Φρουτοπία» μας καί παρακαλεῖστε ὅπως... γυρίσετε ἱστοσελίδα ἵνα μή σᾶς παραλάβει ὁ «Ἀρχισυντάκτης μας ὁ Πίκος-Ἀπίκος».

7) Ὁ προσωπικός μας ἱστοχῶρος ἠ ἱστοσελίδα εἶναι νομικά, τό προσωπικό μας ἡμερολόγιο, βάση δεδικασμένης παρελθοντικῆς ὑποθέσεως καί ὄχι Μ.Μ.Ε. καί ἄρα συνεπῶς, δέν δύναται νά ἐμπίπτει, στίς νομοθετικές πρόνοιες περί τοῦ γραπτοῦ ἤ κ.ἄ. Τύπου. Ἆρα λογικῶς, νά λέτε ἕνα ευχαριστώ, ἤ ἔστω ἕνα Κύριε ἐλέησον τόν ἀχρεῖο διαχειριστή, πού σᾶς ἐπιτρέπει καί μόνον νά διαβάζετε τοῦτο τό προσωπικό του διαδικτυακόν ἡμερολόγιον.

8) Σέ ὅποιον δέν ἀρέσουμε, ἄς φτιάξει τήν ἰδικήν τού ἱστοσελίδα καί το ἰδικόν του ἡμερολόγιο. Τά ἀνούσια καλοπιάσματα καί τίς μεγαλόστομες ἤ δόλιες κολακίες δέν τίς θέλουμεν. Ἐπιθυμοῦμεν ὅμως αὐστηράν ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΝ κριτικήν περί τῶν γραπτῶν μας γιά νά γίνουμεν καλύτεροι.

9) Κακοπροαίρετα καί κουτοπόνηρα σχόλια, σαφῶς καί ΔΕΝ θά ἀναρτώνται καί θά διαγράφονται ἄμεσα. Οἱ ὑβρισίες κατά τοῦ Διαχειριστοῦ τῆς ἱστοσελῖδος, επιτρέπονται, καί γι΄ αὐτό θά δημοσιεύονται.

10) Ὅποιος/α ἐπιθυμεί, νά του ἀναρτήσουμε, κάποιο προσωπικό κείμενό του, ἕνα δοκίμιον, κάποιο παράπονό, ἤ ἕνα παραμύθι, μερικές σκέψεις κ.ο.κ. παρακαλεῖται ὅπως μᾶς τό ἀποστείλει στό πιό κάτω ἠλεκτρονικό ταχυδρομεῖον πρός ἀξιολόγησίν του. Ὅποιος ἐπίσης, ἐπιθυμεί, νά τοῦ ἀποστέλνουμεν σέ Word ἤ PDF τά κείμενά μας, παρακαλῶ καί πάλιν, νά μᾶς τό δηλώσετε γραπτός στό ἠλεκτρ. ταχυδρ. μας.

Τίς πολύτιμες (προς)εὐχές σας νά ἔχουμεν, γιά νά διακονήσουμε το Σῶμα του ὅπως ἀκριβῶς μᾶς θέλει ὁ Κύριος τῆς Δόξης, καί ὄχι ὅπως θά θέλαμε ἐμεῖς.

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: panagiotisnounis@gmail.com

ἤ με Βιντεοκλήση Σκάϊπ (SKYPE): nimfwn2 [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΟΥΝΗ]